اسلامی: ثبت‌‌نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری «حضوری» است-راهبرد معاصر
بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم

اسلامی: ثبت‌‌نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری «حضوری» است

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ثبت‌‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری به صورت حضوری انجام خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 26
کد خبر: ۲۴۲۴۷۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور درخصوص شیوه ثبت نام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات از صبح‌ روز پنج‌شنبه به صورت حضوری انجام خواهد شد.

 

وی گفت: پیش‌ثبت‌‌نام یا ثبت‌‌نام الکترونیکی که پیشنهاد اولیه بود، منتفی است و نامزدها برای ثبت‌نام باید در وزارت کشور حضور یابند.

 

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری 8 تیرماه برگزار می شود و کاندیداها از روز پنجشنبه (10 خرداد) به مدت 5 روز (تا دوشنبه 14 خرداد) فرصت ثبت نام دارند.

 

بنا بر این گزارش، بررسی صلاحیت کاندیداها در روزهای 15 تا 21 خرداد انجام می شود و اسامی نهایی روز 22 خرداد اعلام خواهد شد.

 

کاندیداهای تایید شده از 23 خرداد تا 6 تیر فرصت تبلیغات دارند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده